About Me

My photo
name's Sufi Soleha Supian. also known as triple S. hehe! my mum gave birth 4 me on 27th May 1991. now i'm 8teen. i'm studying at Yayasan Pelajaran Johor since may'09, dip in culinary art. in future, i'll be a chef. then, i wanna be a master chef at a huge company's kitchen..

Friday, July 3, 2009

a day at terengganu.. how come?!

ayat 1st : abang aku tertinggal bas nk balik terengganu
ayat 2nd : abang aku call mak aku dan terjadi satu conversation

"mk, jom g tganu.."
"eh, mk ade audit la.. xle2.."
"jom la.. abang da tertinggal bas ni. esok helikopter kol 9"
"okok.. nanti mak suruh cik enal cover mak"

ayat 3rd : aku gerak dari umah kol 12 tgh mlm
ayat 4th : sampai sane dlm kol 6 pagi sebab abang aku ngantok, asik benti2
ayat 5th : semayang subuh kat mesjid ape tah. mamai lagi
ayat 6th : g sarapan kat kedai kopi hai peng








ayat 7th : sandwich + teh susu yg superb!
ayat 8th : hantar abang aku g airport kat AWANA KIJAL
ayat 9th : abang aku naik heli kol 9.10 pagi
ayat 10th : kitorang g shopping kat pasar payang. tapi kejap je..
ayat 11th : mak aku sempat beli gelang baru!









ayat 12th : pastu, gi beli sata, kopok + lain2 jap

ayat 13th : kitorang gerak balik umah, sampai umah dlm kol 2 pagi..
ayat 14th : phew~~ penatnye!!!!

No comments:

Post a Comment

Followers