About Me

My photo
name's Sufi Soleha Supian. also known as triple S. hehe! my mum gave birth 4 me on 27th May 1991. now i'm 8teen. i'm studying at Yayasan Pelajaran Johor since may'09, dip in culinary art. in future, i'll be a chef. then, i wanna be a master chef at a huge company's kitchen..

Friday, July 3, 2009

bantal bushuk da dibuang! hohohoh~








korang tau ape bende dlm plastik tuh? hahahahh!! itu la bantal bushuk aku. 27 mei ari tu, aku buang dia. aku memang da lama berAZAM nk buang dia sebab aku dah besar, xle ade bantal bushuk lagi. malu je! sebab sayang sangat ngan dia, aku bungkus dia dalam plastik. hahaahh! klakar~~







alahai.. da masok tong sampah dah! sayang plak aku nk tinggalkan dia but i've to! sory, dear~~














good bye, my lover! i'll remember u always. take good care of urself. wherever u r, u r apart of my life long time ago..

2 comments:

  1. cian bntl 2...
    mst dy asyk igt kt kO nih
    ehem....
    mst try cam kt nset bru nih..
    Opppssssss!
    sOri!

    ReplyDelete

Followers