About Me

My photo
name's Sufi Soleha Supian. also known as triple S. hehe! my mum gave birth 4 me on 27th May 1991. now i'm 8teen. i'm studying at Yayasan Pelajaran Johor since may'09, dip in culinary art. in future, i'll be a chef. then, i wanna be a master chef at a huge company's kitchen..

Thursday, August 13, 2009

result ouh result..

hari ni sebenarnye da start daftar kolej..
tapi aku taknak daftar cepat2..
mak pon tak bagi..
so, daftar jela esok..
tapi hari ni da ramai kawan aku telepon aku..
inform mcm2..
yg aku nak tau tak dapat2 gak..
aku nak tau result exam sem 1 aku la..
diorang kata esok baru kuar..
hadoihhh..
lame giless nak tunggu!
harap2 la result aku ok..
ade gak yang message, bagitau nak masok kitchen nanti takle pakai kasut biase..
kene pakai safety shoes atau sport shoes..
leceh!
pakai jela ape yang ade..
nak tukar2 kasut plak!
nanti sem lain, tah hape lagi yang kene tukar..
tapi takpe la..
kan nak belajar..
bukan suka2 hati nak buang duit..
no pain, no gain bebeh!! ngeeee~~

1 comment:

Followers